M.H.A Cik Qema

Author: ~The One Who's Hate To Go~ Labels::

My M.H.A~ Awesome u!


M.H.A, sinonim dengan Cik Qma. Hehe.. eh, kalau kata sinonim maknanya sama dan seerti. Tapi Cik Qma perempuan dan M.H.a adalah seorang lelaki. Cik Qema rendah sedikit (bukan pandek ye) M.H.A tinggi lampai. Oh, Cik Qma comel, M.H.A comel-comel. Hihihi.. Best!

Orang kata hati akan bersatu bila kebanyakkan yang kita suka turut sama disukai pasangan. Begitukah sebenarnya? Jenuhlah nak cari seorang yang suka sama dengan kita. Yang setuju dengan semua pendapat kita. Yang tidak bangkang dengan apapun kata kita. Bagi pendapat Cik Qma sendiri bukan begitu mahu mencari pasangan yang padan. Sesetengah perkara memang perlu sama. Tapi mungkin yang lainnya pasangan yang menyuarakan pendapat kalau ianya bagus apa salahnya kita menyokong.

..

M.H.A Cik Qma orang nya sangat special . Wah! Teruja hati bila kalau ada jodoh antara kami. InsyaALLAH. Nak kata sempurna tidak lah begitu sekali, sebab mana ada orang yang sempurna. Tapi Cik Qema memang rasa amat bertuah kerana dipertemukan dengan M.H.A Pakar dalam memberi nasihat. Dalam garangnya ada lembutnya. Dalam tegasnya ada baiknya.

Oh, sesiapa pun punyai minat. Bagi M.H.A minat adalah sesuatu yang membawa dirinya maju. Baginya minat ini umpama matlamat yang harus dicapai. Minat bukan sekadar minat, tapi minat yang berteraskan kepada ajaran agama Islam yang tidak pernah ada kekurangan. Cik Qma kagum dengan M.H.A. Pendapat Cik Qema, jika minat itu selari dengan ajaran ia adalah lagi beerti.

Tapi kadang-kadang M.H.A obses pula dengan minatnya. Oh. Okey. Pada masa itu dia akan bercakap mengenai minat baru itu sampai berjam lamanya. Nasib baiklah Cik Qema ni pendengar yang setia. Tidak seperti kebanyakan lelaki biasa. M.H.A punyai minat yang berbeza yang menjadikan dirinya lelaki yang Cik Qema suka!

Ilmu di dada dikongsi bersama. Cik Qma senang dengannya. Bukankah lelaki harus menjadi penyelamat kepada perempuan itu? Alhamdulillah. Segalanya mungkin bagi Cik Qema dan M.H.A.

PleaseTakeNoteU!:
M.H.APenUh!heehe

3 comments |

Popular Posts

Total Pageviews

Lihat! Ini Saya Lagi.Fb!

TentangCikQemaManis

My photo
~CIk Qema!~ Jalan Lenggang-lenggok!

Cari Jangan tak Cari

banner 1 banner 2