tudung baru~

Author: ~The One Who's Hate To Go~ Labels::

megapixel yang tidak sebarapa berapa bagus kelebihan cahaya di situ. But still okey what. nice2!!

ha, beru sekarang pula terasa nak pakai tudung macam ni. Nama pun Cik qema tak tau.. orang kata tudung Munawarah. Oh.. ada juga yang kata tudung Ikin.. Ariani..emm Ratu.. dan sebagainya. mula-mula beli dalam butik Ariani tu berkenan sebab nampak cantik bila tengok orang lain pakai. Kebetulan Ariani masa Cik Qema beli tu ada sale. Apa lagi just rembat. Beli tak pakai pun.. Pakai pun buat Jogging kat taman. Hheeehee.. emm.. tapi bila mula pakai rasa macam okey pula. hehe. Tapi muka matang sangat. hehe.. tapi still nice. emm..


0 comments |
There was an error in this gadget

Popular Posts

Total Pageviews

Lihat! Ini Saya Lagi.Fb!

TentangCikQemaManis

My photo
~CIk Qema!~ Jalan Lenggang-lenggok!

Cari Jangan tak Cari

banner 1 banner 2