cantiknya cincin itu!

Author: ~The One Who's Hate To Go~ Labels::


Nak kata Mha neh batu bukan.
Sebab dia lelaki yang boleh buat Cq gelak dan menangis~ hehee.
Tapi itu lah..
dari dulu lagi Mha ni memang suka sangat pada batu-batu dan cincin.
m dulu-dulu Cq memang rasa orang yang pakai batu cincin ni pasti seorang yang pelik-pelik. Yang bermisai tebal. ee.. takut kan.
Jadi bila tau yang Cik Miey neh suka batu dan cincin baru Cq tahui kelebihan dia. Dengan niat yang betul apa yang kita minat mesti mendapat restu dari yang Esa~InsyaAllah.




Ni baru ciput ,, ada banyak lagi .. haha.. boleh simpan satu almari lah..

Dalam banyak-banyak Cq paling suka yang ini.. x tau.. canti sebab pic dia ataupun dia punya warna macam air laici. ehhe.. cantik x? okey x kalau Cq pakai.. tapi Cik Miey x kasi punye.. heheh

waahhh! cantik laa pulak..


ermm..ader awek kat situ.. nampak x..

Yang ni Mha buat sendiri.. Pandainya! Cq suka juga sebab ader banyak batu kecik2 kat tepi tu.. macam warna delima kan.. percaya x ni delima betul hehhe..

Yang ni memang besar sangat..sama besar dengan mata Cq! heheeh..
cincinmu..cincinku jua..
tada
!!!


0 comments |
There was an error in this gadget

Popular Posts

Total Pageviews

Lihat! Ini Saya Lagi.Fb!

TentangCikQemaManis

My photo
~CIk Qema!~ Jalan Lenggang-lenggok!

Cari Jangan tak Cari

banner 1 banner 2