Yang lama itu indah

Author: ~The One Who's Hate To Go~ Labels::

Assalamualaikum! hai lama benar rasanya tak update apa2 kat blog ni.. padahal, tau tak hari2 cq bukak blog ni.. hehe.. bukan apa cuma follow je citer2 yang best yang cq follow seblum ni.. kadang2 bila baca blog dorang mmg best. leh tau itu ini. So x dinafikan lah bila membaca ni meluaskan pandangan dan pengethuan. Betul dop?
tau x macam ner bleh ader mood nak updates ni. sebab dah lama x buat keja lepak2 dalam bilik sendiri. Ye lah asyik tgk astro je. Padahal xder pekdah pun. Aiiyyakk.. ehhe.. sambil tulis2 ni boleh dengar lagu jiwang karat yang ever lasting cq suka!! oppsss! IKLIM pulak tu.. sedap sungguh. hihihii.eh ..eh.. ada sebab kenapa lagu2 jaman dolu2 ni everlasting.. nak tau..? ce try tgk perati lirik dia.. anda akan temui yang tersirat dan tersirat. Dan dia bukan hanya sekadar lagu rock kapak yang ntah apa2. Rock kita bukan stail omputeh yang 100% merapu meraban sesat. Kerana kita yang lama adalah yang sebenar2nya perasaan kesenian dan keimanan.
Benda ni cq dah perasan lama since dari universiti lagi.. manakan indah cinta kepada manusia boleh mengatasi cinta rasul dan tuhan Esa? cari dan gali lah lagu2 lama, byk yang membawa kita kepada kesedaran dan ianya adalah kenyataan dan peringatan kepada kita semua.



yola!
enjoy!

1 comments |

Popular Posts

Total Pageviews

Lihat! Ini Saya Lagi.Fb!

TentangCikQemaManis

My photo
~CIk Qema!~ Jalan Lenggang-lenggok!

Cari Jangan tak Cari

banner 1 banner 2