Asma Ul Husna

Author: ~The One Who's Hate To Go~ Labels::


Sembilan puluh sembilan nama Allah S.W.T


Siti NurHaliza Tahajud cinta--Asma Ul Husna

Dah lupa hafal nama-nama tuhan.
Masa kecil dulu siap ada pertandingan hafal Asma Ul Husna lagi. Team Cik Qema menang. Tapi bila dah besar jadi ingat-ingat lupa. Ada banyak khasiat Asma Ul Husna ni. Jadi pemacu kekuatan iman dan jiwa. Kental iman dan taqwa.
Hafal di mulut tidak menjadi. Bertambah makna jika memahami setiap satu nama.
mari beramal!

0 comments |

Masalah

Author: ~The One Who's Hate To Go~ Labels::




Bumi bulat.
lari kemana-mana pun masalah ada saja mengejar di belakang.
Lari dari masalah semacam lari dari peperangan.

0 comments |

tudung baru~

Author: ~The One Who's Hate To Go~ Labels::

megapixel yang tidak sebarapa berapa bagus kelebihan cahaya di situ. But still okey what. nice2!!

ha, beru sekarang pula terasa nak pakai tudung macam ni. Nama pun Cik qema tak tau.. orang kata tudung Munawarah. Oh.. ada juga yang kata tudung Ikin.. Ariani..emm Ratu.. dan sebagainya. mula-mula beli dalam butik Ariani tu berkenan sebab nampak cantik bila tengok orang lain pakai. Kebetulan Ariani masa Cik Qema beli tu ada sale. Apa lagi just rembat. Beli tak pakai pun.. Pakai pun buat Jogging kat taman. Hheeehee.. emm.. tapi bila mula pakai rasa macam okey pula. hehe. Tapi muka matang sangat. hehe.. tapi still nice. emm..


0 comments |

eh. aku msh s.y.g!!

Author: ~The One Who's Hate To Go~ Labels::

cuba teka yang mana satu cik Qema punya jari.. hihii

Call M.h.a~ Cepat cakap kamu sayang abg~
oh.. dapat cincin lagi.
ukir nama Akhmal n Hilmi.
Cincin yang bawa tuah.
Thanks Cik Abang~

0 comments |

Cik Qema jadi pengapit kesekiankalinya

Author: ~The One Who's Hate To Go~ Labels::

Cik Hasila. nanti Cik Qema pakai baju ni bila jadi pengapit kamu. hehehe.. Over shadow pula kan.. okey lah tu. Nanti jangan lupa ambil pengapit kamu di terminal bus Medan Gopeng yah.. kalau tak datang ambil i balik KL.
5Feb2011
yah2!!

Selamat Pengantin Baru Hasila~

0 comments |

ujian

Author: ~The One Who's Hate To Go~ Labels::

ujian ALLAH
--sabar dan yakin Cik Qema
Jangan berputus asa dengan nikmat Allah--
Berusaha lagi lagi dan lagi!!!!

0 comments |

marah!!!

Author: ~The One Who's Hate To Go~ Labels::

Rasa macam nak baling hp kat dinding bilik
Rasa macam nak hempas hp atas lantai jalan
Rasa macam nak sergah pada orang yang panggil-panggil ketika berjalan
Rasa macam nak tak nak je jawab soalan orang

0 comments |

hati berdebar-debar lagi

Author: ~The One Who's Hate To Go~ Labels::

tak kisah orang nak kata apa.
Janji hati bahagia.
Jadi Cik Qema kena mula dari sekarang.
Berusaha Cik Qema!

0 comments |
There was an error in this gadget

Popular Posts

Total Pageviews

Lihat! Ini Saya Lagi.Fb!

TentangCikQemaManis

My photo
~CIk Qema!~ Jalan Lenggang-lenggok!

Cari Jangan tak Cari

banner 1 banner 2