Status: Dh kena Risik.

Author: ~The One Who's Hate To Go~ Labels::

Wah.. rasanya dah berbulan-bulan cq x update apa-apa kat blog ni. Banyak je idea nak tulis tp macam busy sangat dengan rutin harian. u ols sume sihat ke?
opss. .. baca title kat atas tu macam best je kan, betul ke,, maksudnye memang betul lah cq dah kena risik oleh mha pada hari raya ke3 bulan syawal ari 2..

Ni bila dah kena risik maksudnya dah ada yang tanda-tanda gitu. Kalau ikut adat bila dah dirisik disusuli pula dengan bertunang. **EWAH**
selonoknye!! ehhee.. al-maklum lah kami ni kan dah laammmaaa sggtt bercintan cuma makan me cintan sekali pom blom lagi . haha

Time merisik tu ada dua buah famili yang datang.. eh?
sape pula yang nk risik aku neh .. yang aku taw hny MHA di hati **wahh! waahh!!**
dorang dah le datang awai2 pagi.. takot gak aku.. mmg x kenal weyh!
Nasib bek famili MHA x datang lg masa tu.. bila abah duk tny apakah gerangan anda semua bertandang ke teratak beta ini, maka odrang pom gtau.. **jenngg.. jengg**
kami nk dtg kenal2 keluarga en.Mat Hatta la.. memandangkan anak kami duk berkawan-kawan dgn anak en.

alamak.. bila masa plak aku menduakan si MHA neyh.. cpt2 aku text dia..
abg kat mana dah?
dia reply.. otw..
mmg sah bukan famili MHA..
aduss.. caner neyh!!

lalu abah pom bertanya.,
anak yang mana satu?

***

oh asmat

kwang3!
cq malu sendiri. opss perasan lebey lo..
hihii.. ingatkan sape laa tadi kan.. rupa-rupanya adik aku pny kesayangan lah..
tapi x bleh blah sb dah potong aku.. hahha!!

dah tengahari sikit famili MHA pom sampai..
dorang dengan dua buah kereta..
cq pun x reti nak handle mjlis ni caner.. sb cq org pertama nk kawen neyh..
abah n mak bukan main happy lagi nak dapat menantu.. **woow**
cakap sikit2 pastu jamu makan lah..
cq plak yang x lalu makn sb gabra..hihi..
beransur petang famili MHA pom dah nk balik
Tp seblum balik MHA sempat keliling umah tgk itu ini.. xtaw dia cari apa.. haha!

Rugi sgt sb x sempat nk snap the pic with dorang.. huhuu.. jadinya pic time merisik xder lah..
yang paling best cq dapat kain pasang~ biskut comel~ dan sebaginya..

cincin..?
cq dah dpt lama.. hehe

0 comments |

Popular Posts

Total Pageviews

Lihat! Ini Saya Lagi.Fb!

TentangCikQemaManis

My photo
~CIk Qema!~ Jalan Lenggang-lenggok!

Cari Jangan tak Cari

banner 1 banner 2